laatste week stage - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Bas Wijngaard - WaarBenJij.nu laatste week stage - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Bas Wijngaard - WaarBenJij.nu

laatste week stage

Blijf op de hoogte en volg Bas

09 Oktober 2014 | Nederland, Ulvenhout

Het weekend was nat en koud maar er moest gewoon gewerkt worden, na maandag het stall werk gedaan te hebben zijn we op het einde van de middag toch maar gaan hakselen. Het hakselen ging opzich wel alleen was het best wel nat nog, ik moest de karren steeds leeg maken en Corne deed ze weer vol maken we zijn nu begonnen met het vullen van de grote silo is wel 33 meter hoog. Dinsdag zou het een mooie dag worden met geen regen na het melken en de breakfast zijn we om te stal een beetje gaan opruimen en na de lunch begonnen met hakselen naast de stal tot in de avond. Woensdag weer gemolken en al het stal werk gedaan, toen wat vast mest gereden op het maisland en daarna mais gaan hakselen vanuit de andere farm elke keer op en neer rijden. Morgen is mijn laatste stage dag hier in Canada en ga ik vrijdag weer naar huis en zit me stage erop, een hele ervaring rijker ben ik zeker.

• 09 Oktober 2014 - 08:15

Ton:

Have a nice trip. See you at Cauwelaer.

Greatings Ton

• 09 Oktober 2014 - 15:47

Janneke:

Nog veel succes en plezier op je laatste stagedag ! Heel veel succes met de terugreis. En tot zaterdag ! Xxxx

• 13 Oktober 2014 - 17:42

Aukje Van Dreumel:

Hoi Bas,

Wist niet dat je nu al weer thuis bent, fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Hopelijk heb je een goede terugreis gehad. Tot over 2 weken op school.

grt Aukje van Dreumel