mijne zesde week - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Bas Wijngaard - WaarBenJij.nu mijne zesde week - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Bas Wijngaard - WaarBenJij.nu

mijne zesde week

Blijf op de hoogte en volg Bas

13 September 2014 | Nederland, Ulvenhout

Zaterdag zou er familie komen om samen met mij een aantal dagen in Canada dingen te gaan bekijken. Zaterdag en Zondag hebben we mijn stage bedrijf en de familie bezocht die hier in Canada woont, Maandag zijn we vanuit ons hotel richting de falls geredenn om naar de watervallen te gaan kijken en een overnachting hadden daar. Het was heel mooi om te zien we hebben daar een boot kroes gedaan en zijn in de grotten geweest. dinsdagmorgen hebben weg even bij de falls gekeken en zijn daarna naar Toronto gereden naar het volgende hotel. Daar zijn we met de lift in de towers gegaan naar boven zodat je heel Toronto kon zien. In de avond zijn we nog naar een wedstrijd gaan kijken van de Blue Jays. Woensdag hebben we nog een gedeelte van de gebouwen in Toronto bekeken en zijn we in de middag naar een paardenrace gaan kijken wat ook leuk was om te zien hoe hard dat gaat. Donderdag zaten we in Kitsener in de buurt van waar we naar de veemarkt gingen kijken dat was leuk om te zien vooral omdat je het in Nederland niet meer ziet zo. Daarna zijn weer iets dichter richting me stage gereden om nog wat familie te gaan bezoeken, Vandaag ben ik gaan werken bij mijn stage en is de Nederlandse familie terug naar huis gegaan, vandaah hebben we wat uitgemest en vaarzen in de nieuwe stal gezet en de droge koeien verzet nu staat een kant van het nieuwe gedeelte al vol. Het was een leuke week met de familie