drukke week - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Bas Wijngaard - WaarBenJij.nu drukke week - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Bas Wijngaard - WaarBenJij.nu

drukke week

Blijf op de hoogte en volg Bas

21 Augustus 2014 | Nederland, Ulvenhout

Deze week zijn we begonnen met wat gaas tegen de zei kanten van de nieuwe stuk stal te doen zodat de koeien niet aan het hout gaan zitten eten. afgelopen weekend en deze week is het personeel op vakantie dus, aan mij en Corne om het werk te doen twee keer per dag de 200 koeien melken in een 2x12 zei aan zei melkstal. De afgelopen dagen hebben er 2 koeien gekalft nu is het even rustig met koeien kalven. Maandag heb ik 25 hectare luzerne gezaaid op het stuk grond waar het stro vanaf is gekomen. Dinsdag kwam er iemand koeien bekappen die komt een keer per maand nu heeft hij er 40 gedaan, we hebben ook nog is 30 hectare luzerne gehakseld wat maandag gemaaid was.Vandaag heb ik wat ligboksen uit de oude stall los geschroeft omdat deze naar de nieuwe stal moeten en het is al bijna zover dat de boksen daarnaartoe kunnen. Ik heb het goed na me zin nu ik aan me derde week bezig ben.

  • 21 Augustus 2014 - 12:21

    Fenne:

    Wat leuk Bas dat je het zo naar je zin hebt.
    Geniet ervan, want de tijd vliegt!

    Groetjes Fenne

  • 21 Augustus 2014 - 12:36

    Gerwin Damen:

    Nog een goede Stage maat

  • 21 Augustus 2014 - 14:47

    Marij Van Gennip:

    Hoi Bas leuk om je verslagen te lezen.
    Goed dat je het zo naar je zin hebt. Je zult er wel veel leren.
    Hebben ze daar ook racefietsen, of heb je nu geen tijd om te trainen???
    Groeten van ons ui Bavel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ulvenhout

Stage Canada

Negen weken stage lopen in Canada.

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2014

laatste week stage

03 Oktober 2014

week negen

28 September 2014

Einde week acht

23 September 2014

week acht alweer

19 September 2014

begin week zeven
Bas

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 8822

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Stage Canada

Landen bezocht: